Tuesday, October 25, 2011

Seminar Kepimpinan Kebangsaan Ke 40

ok.. 21 hingga 23 hb 2011 yg lepas, aku bersama2 usahawan lain telah menghadiri Seminar Kepimpinan Kebangsaan di Bukit Gambang Resort Kuantan Pahang... (waaahhh!! sekemanye ayat aku!!) huhuhuhuhu.... ye la dah lame tak bercerite... mcm ni la jadinye.. kekok plak rasenye... =)) okla2... malas nk cerite panjang2... lg pn x sempat sgt nk tulis byk2.. ade banyak lg kerje yg nk di settlekan... just nk cakap Seminar ni adalah seminar yg paling BEST!! pernah aku pergi!! rase nk pergi lg... lepas ni klu ade lg seminar SKK ni mmg x kan ku lepaskan peluang walau sekali.. kawan2 tolong doakan ye... seminar ni menjadikan aku lebih bersemangat, lebih positif, mendapat suntikan kekuatan dan keyakinan yg luar biasa... just tgk gambar2 ni ye... daaa~~~














2 comments:

farra8979 said...

nampak cam best. especially bilik tu. ^__^

ct ajja said...

best sgt2 fara... dan paling best skali, it's free!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...