Tuesday, February 22, 2011

post tagging.

ok2.. ini khas untuk adik aku yang agak sengal2 ubi yang telah mengetagg dalam blog beliau  ctnajihah. weh budak! eh2! caaayyanngg...! mesti kene buat ke? alolololo... cam carik publisiti jek..! x pe2 kite layaaannn...



1. Upload wallpaper laptop yang anda guna sekarang.





2. Citer pasal gambar..

ok.. kenape aku pilih gambar ni? ini anak aku yang first. nape x letak gambar anak yang second? sebab gambar ni nampak santek.. hehehhe... x de kene mengene dgn pilih kasih ok. aku sayang anak2 aku. itu sudah pasti. aku suke letak gambar yang santek jew. bukan yang lain x santek, tapi, ni paling santek la bagi aku :p


3. Upload wallpaper sebelom ni...



4. Citer pasal gambar.

hahhah... mesti u allz bosan kan, tgk wallpaper aku.. cakap cepat! busan x? jangan la... ini lah die dak bucuk buah hati pengarang jantung ku... pemberi semangat di kala aku down. kengkadang kite akan rase down betol tak? bile kite tenung muke2 dak ni, sure naik semangat balik. chaiyoook!!

5. Kenapa anda tukar wallpaper lain..

sbbbbb... kene tukar2 la... ade gambar baru, tukar la yang lagi santek..

6. Sudah berapa lamakah anda menggunakan laptop anda tuh?

sejak masuk kerje kat sini, aku pakai komputer oppis la.. kalau laptop aku baru pakai 7 hari = seminggu! huhuhu...

7. Anda buat apa setelah selesaikan tag nih??

pe lagi... pegi menziarah ke blog orang lain dan bace entry dieorg la... pendek cerite, blogwalking.. friends... tunggu ok!

8. Apa tujuan anda buat blog??

ni soalan best nih. aku nak jadik orang canggih.. hekhekhekhek! leh pullak jawab cam gitu yek! ye la... ingat adik aku je ade blog? aku pon mesti kene ade ok! huhuhu....

9. Berapa kali seminggu anda update blog??

tengok pada cerite la... kalau ade cerite, sure aku akan update blog aku nih. kalau x de, cume wat blogwalking je lah. so, lebih kurang 5 kali la...

10. Tag 4 orang

apiz

11. Ape yg anda tau tentang mereka.

keempat-empat orang ni aku baru kenal. almaklumlah aku baru je berjinak2 dengan blog ni. kawan2 aku x de blog. ye ke x de? tah, aku dah try tgk kat fb. memang x de pown. so, aku tag je mereka2 ni. cume, sekamar rindu adalah orang pertama yang follow blog aku selain adik2 aku... thank's sekamar rindu... :)
x lupe jugak kak chik ella, yang bagi komen kat entry contest BEN ASHAARI, dimana beliau memberi semangat kat aku, utk menjadi blogger :D tq kak...

12. 5 perkataan mengenai diri anda.

1. siti hajar
2. isteri kepada mohd zunaidi
3. mama kepada arina dan arissa
4. suke makan
5. suke ketawe :D


p/s: entry ini telah di tagged oleh ctnajihah  =)

4 comments:

~ctnajihah~ said...

hahahahahahaha....
bagos2.. mengikut arahan.
=D

ct ajja said...

hehehehheh... mencik la.. :p

Fairus Bin Mamat said...

TERIMA KASIH KERANA TAG NAMA SAYA.. :)

cibikutshop collection said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...