Monday, March 28, 2011

Jubah cantek.. =)

hari ni ade member tag aku di FB gambar jubah... santek sgt2... sampaikan kawan aku yg aku sloot citerase die pn minat ngan jubah nie... die suruh aku tanye jubah jenis macam ni tapi color putih + pink ade x? aku try tanye ngan member aku yg jual jubah ni....  die kate x de... it's ok la kan... next time lau ade leh tag name aku lg... kire aku jd org tengah la kan...=)


sbnrnye, bukan nk cerie pasal tu... aku nk cerite, tetibe je ade hambe Allah ni tanye... "jubah ni cantek.. jubah sepatutnya menampakkan bentuk tuubuh atau tak eh? confius lak :)"
omgggg.... tekedu aku sekejap... eh, org ni nk jatuhkan perniagaan org ke hape? bg aku la kan... semua tu bergantung pd niat kite... lau niat kite nk tunjuk tubuh memang la x boleh kan... kalau bertutup litup pn tapi niat die x betul pn x boleh gak kan... so, sume tu bergantung pd nawaitu kite... betul x kawan2..? aku ni asalkan cantek memang aku suke... 


ape2 jelah... zaman sekarang ni mcm2 la kan... perangai pn mcm2.. kite kene support kengkawan yg buat bisness ni... aku mesti support kengkawan aku... itu yg penting... kalau die jual bende haram tu memang x la kan... sekadar jubah ni... dipandang cantek, sopan... masih ok bg aku... kalau rase x ok jgn la pakai... pakai la jubah yg bertutup litup warne hitam tu hah.. hahahhah.... =p


p/s: ini cerite aku... suke aku nk cakap ape... sape yg x suke jgn bace... ok!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...