Wednesday, February 9, 2011

CIBIKUTSHOP in the making..

ok. skarang ni aku tgh sibok wat satu lagi blog. my new bisness. my new baby bisness. CIBIKUTSHOP aku budak baru belajar. baru nak lahir ni. hikhikhik. pe aku nak jual? kite tungguuuu..... 


aku nak jadi blogger terhebatt! ok, hope u all bg moral support kat aku yang baru berjinak2 ngan blog ni. aku buat bisness kecik2 je pon sebelum ni. x de perasaan nak bisness besar2 sampai nak buat blog bagai. tapi, aku ade sumber inspirasi yang buat aku tergerak hati nak berblogger dan buat blogshop ni. sape sumber inspirasi aku tu? ni dia girlfriend Apex. die yang buat aku tergerak hati nak berblogger :p 


akan di mulakan dengan BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM.. semoga semuanya akan berjalan dengan lancar. amin... chiyok!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...