Thursday, February 24, 2011

Murah rezeki aku hari ni... ALHAMDULILLAH SYUKUR

tahu x? dalam diam2 aku ade buat satu bisness... waaaahahhaha!!! aku memang x pecaye, x sangke, tidak mempercayaiinnye! u all tahu la kan, bisness mesti kene kluarkan modal. ye tak? kalau x kluar modal, bisness ape namennyyee? inilah first time dalam hidup, aku kluarkan modal paling banyak bagi aku utk bisness. aku pn x tau kenape aku buat macam tu ok~


aku ikutkan je... tapi, ape yang paling penting, "kerjesame!" eh2! tak2. huuhuh... yg paling penting aku tau bisness ni memang bagus dan memang dah lame syarikat ni hidup dan dah ramai orang yang berjaya dan ramai yang mengaguminyye. kerjesame memang dititik beratkan dalam bisness ni. sebab, bisness ni dilakukan dalam kumpulan or berjemaah. x de ayat "kau2, aku2". nononono! jgn same sekali ok!


aku baru sgt2 join bisness ni. x susah pown... kluarkan modal utk beli produk2 yg sangat bagus utk kesihatan kite, kemudian kite pakai produk tersebut... ok ke? sangat ok yee adik2, kawan2... sangat2 berkesan utk kesihatan kite. kalau aku nak terangkan memang aku x pandai. serius aku kate, aku memang x pandai bisness. tapi sangat minat bisness. nabi kite pn suruh bisness kan.. so, inilah peluang keemasan aku utk menjalankan bisness.


yang bestnye, aku x payah susah2 nak terangkan kat org itu, ini, blablablabla... bawak je kawan2 ke agensi, haaaa~ kat situlah mereka akan diterangkan tentang bisness ini... huhuhuhu... agensi yang aku masuk ni, baru je keluarkan cara baru utk cepat kaye... nononono~ bukan skim cepat kaye ye adik2, kawan2... cara ini sangat2 berkesan utk mencapai matlamat kite untuk berjaya.


hari ni je, dah 3 orang yang nak join sangat2 bisness ni. dan dah buat temu janji nak jumpe hari sabtu ni. alhamdulillah... syukur sgt2. selain bisness, kite leh dapat ramai kawan... leh rilis tension.. dan sambil bisness buat part time. mesti u alls tertanye2, apelah yg dijual dak ni hah? huhuhuhuh.... kalau u alls berminat, add aku kat fb ct ajja leh kite borak2 kan..kan..kan..? nanti aku terangkan ape bisness yang aku tgh syok sangat2 buat nih. huhuhuhu... jgn lupe tau!






p/s : dialu-alukan pada adik2, kawan2, kakak2 yg duduk di lembah klang dan shah alam ye.. =D 





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...