Monday, February 7, 2011

OMG! jem gilleeerrrr...!

perkare yg buat aku tekejut babun dan bengaaang pada hari ahad semalam adalah.... trafic jem stawberry. sangat sedap hingge menjilat jari.. nyum.. nyum.. (nk sedapkan hati). first time aku tersekat kat jalan raye yg x best tu..  bende ni aku dah jangke dari awal lg. mesti jem punye. sebab cuti umum terutame cuti perayaan. tapi, nak buat canne? dah jemputan kawen tu jatuh betul2 pade hari org sibuk balik dari kampung ke bandar... memang x leh nak elak. makcik aku pon.. kot ye pon nak nyambut menantu, wat la hari bukan perayaan.. ye dok?


iysh3.. seb baik la aku kurang rapat ngan makcik aku tu.. a.k.a adik ayah aku, yg jarang aku jumpe. lau x... dah lame aku sound direct je tau.. rumah makcik aku tu x de lah jauh sangat.. kat jenke 22 je pon. we all gi lepas subuh kononye.. tapi, biase la kan janji jawe, grak la jam 9 pagi. time perjalanan pegi tu, happy je aku kat dalam kete siap leh posing2 lg... syok sendiri.. heheheh... malas nk upload gambar yg x brape nak cun tu :p


time balik... lebih kurang pukul 4.30ptg. makkk aiii! apekah ini? aku igtkan jem biase2 je. almaklum lah.. x pernah gi time2 cam ni. slalu dengar dari mulut org jer. OMG! tau x dari mane start jem? dari lancang lagi dah jem..  sib baik la dak2 bucuk 2 orang tu x brape nak buat perangai. lau x... x tahu la cam ne kan. dari tol macang, sampai la ke tol genting sempah. jem gilleer... jalan tersengguk2.. banyak jugak la krete yang tersadai. alhamdulillah krete kesanyangan aku ni x meragam.. takut jugak, sebab krete yg tersadai bukan calang2 krete lagi u.. 


u... i x dapat nak upload gambar. coz bettry hp i dah abis.. tersangat la rugi u.. sebab jem yang paling gillerr punye jem kat hentian R&R genting sempah. krete cam semut.  petronas diserbu. untung giler jadi toke petronas tu kan. sbb hari ni dengar radio sinar kate, minyak habis kat petronas genting sempah tu.. fuuyyooo... makcik kayo..!cam ni punye sesak, nak jugak die orang ni masuk ye... siap kene tutup lagi lauluan masuk ke R&R tu. pasal tu lah jem teruk sesangat..


yang peliknye, lepas je dari R&R tu, dah x jem dah... aaiiit! mane kete sume ni? clear dah? laaa.... jem nk serbu R&R tu je..! ye lah kan.. setiap hentian dari lancang tu, sume tandas full.. siap beratur sampai la ke luar. yang peliknye, tandas pempuan je yang full. lelaki x pulak. hahhahah.... aku tau kenape... sbb lelaki.. ttuuuuttt...! x leh crite. pandai2lah reke crite sendiri k.. :)


p/s: di sebabkan jem strawberry yang tersangat sedap ni, nak post pasal sungai pangsun pn dah x de kuase derr... akan di post bile mood dah timbul.




1 comment:

~ctnajihah~ said...

ahaks!! jem strawbery... a nak jem nanas bole x??
seb bek x ikot.. heheheh...=D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...