Wednesday, February 9, 2011

Majlis Gong Xi Fa Chai dari Mr. Leow

funny la jugak mr. leow ni kan.. bukan nak aibkan sesiape k.. tapi, dari aku masuk kerje  sampai sekarang, ni lah first time dalam sejarah, mr.leow blanje makan.


 'ape? mr. leow nak blanje makan? betul ke ni? die menang loteri ke? ke, die sudah lame x dapat ong?


hahahah... ramai lah org kat opis aku cakap bende yang same.. tapi, dah die nak blanje.. pe salahnye. makan je lah. ye tak! secetary die yang order makanan kan.. masakan orang kite. ok la tu! 


bukan itu sebenarnye aku nak cerite. aku nak cerite, betape susahnye nak makan makanan yang die belanje. kene jawab kuiz la pullak! alolololohh... apek! ini macam ka mau makan.. aiiyaa... pelot sula lapar woo..

ok sume... layan kan je ye... hehehhe...

sape dapat jawab, soalan ni. "berape hari bulankah yang sebenar-benarnye tahun baru cina jatuh?" eh! itu ke soalan die? aku pun bukan faham sangat bahase die ni. putar belit. so, dak2 opis aku ni, layankan je la.. ade jawab 8, 9, 7 sume salah. die bagi clue no. 1 hingge 10. sume dah jawab dari no 1 - 10 kecual,. sorang ni dapatla jawab. u all tau x pe jawapannnye? 4    hahhahah.... pecaye x? bukan 4 tu no x ong ke? bedal la. dapat la limau 4 bijik! huhuhu...


bukan 1 soalan je tau. ade lg 1 soalan. kene buat group. 1 group 3 orang. "listkan 5 binatang dalam tahun cina, tengah2 tahun arnab. apekah binatang selepas arnab dan sebelum arnab?" hambek ko! sape boleh jawab dapat angpaw wo~


sape je yang hafal ma~ dalam opis aku tu mejoriti org melayu. mr.leow kate, kite adalah 1 malaysia. so, org melayu pun kene tau pasal kelenda cina. kiteorg pon bedallah jawab.. perut sudah lapar.. betul x betul lain cerita k.. last2 sume salah. x de yang betul pun. hahhahah.. ade betul, cume sipip2 jew. undian dibuat, dapat lah 1 group yang menang. jeles memang jeles tgk dieorg menang. dapat angpaw! 


syyuuu.. tau x dalam angpaw tu de brp henget? 5 henggeeet! hakhakhakhak... tebahak2 aku gelakkan group yang menag tu. tapi, bukan kat depan mr.leow la ye.. :p


pepun, we all ucap thank u very the sangat2 kat mr.leow sbb blanje makan. tahun bile lagi agaknye nak rase lagi ye? kite tunggu je la... :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...