Wednesday, February 23, 2011

HEADER BARU...! hhuhuhuhu...~

best sangat2.. dah ade header baru!! huhuhuhu.... ini adalah hasil ciptaan aku sendiri. santek x? ini adalah cubaan pertame ok~ kalau x ok cakap, ok pn cakap ye kawan2... ngggeee~


mule2 buat blog, aku x tau nak letak header ape. tengok blog kawan2 dan otai2 punye blog, mak aiii... santek sangat2.. aku cume letak header ini:



hehehehheh... memang x tau nak letak header ape. sebab, aku gune PC opis aku. so, memang x leh la nak install program bukan2. kang x pasal2 pc heng ja. pe nak jawab? dengan minat sangat2 dengan dunia blogger, aku sanggup beli laptop~ dahsyat x aku nih? hekhekhek~ x pe al... kate nak jadi canggeh.. ngehngehngeh! 

lepas ni, leh la tukar2 header. ade x sesiape nak tempah wat header...? kihkihkih, cam la santek sangat header kaw!  hukhukhuk! sape lagi nak puji lau x kite sendiri.. kan!kan!kan! :D

8 comments:

♥An Nisa♥ said...

Assalamualaikum..
wah header baru..cantik..=)

Mohd. Hafiz bin Abdul Aziz said...

style header....keep it up XP

ct ajja said...

huuhuhu.... tq an nisa.. tq hafiz.. :D

Wan said...

cantik..

ct ajja said...

cam x caye je... tq wan... :D

sasa asya said...

wah leh la ajar ni..hehe :))

ct ajja said...

sasa... leh jew... no hal la.. huhuhuh...

bila blog bercerita said...

comeyl okeyh your header....wink2~ :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...